- Home
- Cultură-Media
-
(02.01.2013, 07:58)
Zece lucruri de reţinut despre industria globală de publicitate
Jucătorii din industria de advertising şi-au redus estimările privind cheltuielile cu publicitatea la nivel global pe fondul recesiunii din Europa şi al situaţiei fiscale dificile din SUA, însă în pofida incertitudinilor, oportunităţile de dezvoltare pe pieţele emergente nu lipsesc, scrie adage.com. În continuare sunt prezentate zece lucruri despre piaţa globală de publicitate, dar şi estimări privind evoluţia industriei de advertising în următorii ani.

Zece lucruri de reţinut despre industria globală de publicitate (Imagine: Shutterstock
1. Piaţa de publicitate are o valoare de 500 miliarde de dolari. Potrivit estimărilor Group M, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, cheltuielile cu publicitatea la nivel global au fost în acest an mai mari de 500 miliarde de dolari. ZenithOptimedia, divizia de media a grupului Publicis, estimează însă că industria de media va depăşi acest prag în 2013.
2. Creşterea pieţei de publicitate a fost în 2012 de 3,9%, iar pentru 2013 estimarea se menţine.
3. Cheltuielile cu publicitate la nivel global au atins cel mai ridicat nivel din istorie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Donald Trump reacţionează la exit-poll-ul alegerilor din Germania: Este o zi mare pentru Germania
-
Alegeri în Germania. Care este categoria de vârstă care a votat mai mult cu extrema dreaptă şi extrema stângă
-
Comandant ucrainean: Rusia nu reuşeşte să-şi atingă obiectivul de a cuceri Ucraina
Magna Global, parte a grupului de comunicare Interpublic, estimează că sumele investite în publicitate vor atinge anual, ce puţin până în 2017, un nivel record.
4. Evoluţia cheltuielilor cu publicitatea variază foarte mult în funcţie de regiune. În zona Asia/Pacific şi în America Latină sumele investite în advertising au explodat, pe fondul dezvoltării industriei de publicitate din pieţele emergente. ZenithOptimedia prognozează că sumele investite în publicitate în SUA nu vor atinge nivelul din 2007 înainte de anul 2015. În Europa de Vest cheltuielile cu publicitatea ar putea creşte uşor anul viitor.
Citeşte articolul întreg despre aspectele de reţinut cu privire la piaţa globală de publicitate pe www.zf.ro.


Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:50
LIVE UPDATE Exit-POLL alegeri federale în Germania. Victorie pentru alianţa CDU/CSU / Cine sunt pierzătorii şi câştigătorii în urma scrutinului / Reacţiile liderilor germani / Lidera AfD: „Cancelarul interimar Merz nu va rezista patru ani fără noi”
-
ieri, 22:35
Cancelarul Scholz spune că nu va reprezenta SPD în negocierile pentru formarea guvernului